חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורקינט חשמלי E90 – צעצוע מהנה לילדים

5/5 - (1 vote)

חשבתם פעם עד כמה כיף יהיה לחצות את כבישי העיר הסואנת ולהגיע בקלות מיעד ליעד ? אמנם ניתן לרכוש קטנוע או אופנוע, אולם לא כולם מעוניינים בהנפקת רישיון על כלי רכב מסוכן זה. כמו כן, רכישת קטנוע או אופנוע כרוכה בהוצאה שוטפת גבוהה עבור ביטוחים, תיקונים ודלק. ובכן, אכן קיים כלי שכזה, הלוא הוא קורקינט חשמלי E90. אך לפני שרוכשים את הקורקינט החשמלי, יש לוודא מספר נתונים.

בטיחות לפני הכל הדבר הראשון שעליכם לבדוק טרם רכישת הקורקינט הינו נושא הבטיחות. חשוב לבקש מנציג החברה הצגת תו תקן ישראלי ואם יש תווי תקן נוספים הרי זה משובח. בדקו שהקורקינט החשמלי אכן מיועד לצרכים שלכם על מנת שלא תשתמשו בו שלא כשורה ותפגעו. זכרו לוודא כי המפרט כולל בולם זעזועים איכותי ומעצורים חזקים. כמו כן, רכיבה על קורקינט חשמלי E90, בדיוק כמו רכיבה על כל כלי תחבורה חשוף מחייבת חבישת קסדה איכותית ומגני ברכיים.

נוחות ללא תחרות

אין ספק שבדיוק כמו בכל רכב נהיגה דו גלגלי או לחלופין קולנועיות, הדבר החשוב ביותר הינו הנוחות שלכם בעת השימוש. ובעוד שאופנוע או קולנועית מתבססים על תנוחת הישיבה, התנוחה בקורקינט חשמלי E90 הינה חצי עמידה – חצי ישיבה. על כן, חשוב שתתנסו בישיבה ובמבחן רכיבה קצר על מספר דגמים על מנת לחוש האם המושב נוח לכם גם לאחר מספר דקות נסיעה ולא רק בישיבה הראשונית.

נוח גם לסביבה

אין ספק כי אחד הנושאים החשובים ביותר העומדים על הפרק בתקופה זו הינו שמירה על איכות הסביבה. על כן, חשוב לוודא לפני הרכישה כי הקורקינט החשמלי עומד בכל התקנים מבחינת איכות הסביבה.כך, לאחר שתבחנו את הנושאים הללו, תוכלו לדהור ברחובות בקלילות ובזהירות על גבי הקורקינט החשמלי שלכם כאשר אתם חשים משב רוח נעים על פניכם.

וכטיפ חשוב לסיום – זכרו כי בדיוק כמו כל כלי רכב אחר גם קורקינט חשמלי E90 הינו מושא לגניבה. לכן, מומלץ לרכוש קורקינט חשמלי E90 עם מערכת אזעקה מובנית או לחלופין להתקין חדשה.