חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה לבחור במצלמות לרכב מאת המותג dod

5/5 - (1 vote)

media_27

מצלמות איכותיות שמעניינות רבים

מותגים שונים של מצלמות לרכב מוצעים היום לכל מי שנוהג ברכבו ומעוניין לראות כיצד הוא יכול לעמוד על טענתו הצודקת מול שוטר תנועה (ו/או מול בית המשפט לענייני תעבורה), כיצד הוא יכול לסייע לבנו או לבתו הצעירים ללמוד לנהוג ברכב בצורה בטוחה, כיצד הוא יכול לפקח על עובדי החברה שלו שנוהגים ברכבי חברה ועוד.

כך או כך, נראה כי זה לא משנה מי באמת רוצה לרכוש מצלמה לדשבורד הרכב מאחר וברגע שרוצים להיות בטוחים ברמת האמינות של המצלמה, בעמידות שלה, באיכות התיעוד שלה, וביכולת לשמור כל קובץ בצורה ודאית, חשוב להצטייד במצלמה מבית טוב. בית כזה מציגה חברת DOD שלה מגוון מצלמות איכותיות הכוללות גם פונקציות מתקדמות מאוד.

המותג שמציג סיבות רבות למיצוי כל צילום

ברור שכל חברה יכולה להתהדר בסיסמאות מרשימות לגבי המצלמות שהיא מייצרת ומשווקת. אך ברור גם שרק חברה שיכולה להציג בפועל סיבות רבות ואמיתיות לאיכות של המצלמה שלה, היא זו שיכולה להציג בביטחון מלא מוצר מושלם מכל הבחינות. מצלמות לרכב של חברת DOD מציגות המון סיבות מרשימות שמוודאות את ההנאה מהרכישה שלהן.

בין הדגמים האיכותיים של DOD יכולים נהגי ישראל למצוא היום מצלמות וידיאו לרכב שמתעדות בצילום באיכות Full HD, כוללות GPS (שגם שומר ומציג את כיוון הנסיעה, את המהירות ואף מצפן אלקטרוני), בעלות חיישן של חברת "סוני", רגישות גבוהה, צמצמים איכותיים, מספר אלמנטים גבוה של העדשה, מסך רחב, ואף טכנולוגיות מרשימות כמו WDR שמאפשרת צילום מצוין גם בלילה.

למה לבחור מצלמת רכב DOD:

יתרונות מוכחים בכל מוצר מקורי

הנתונים הטכניים המשובחים שמוצגים בפסקה הקודמת מבטיחים רמת שימוש גבוהה מאוד עבור כל נהג. אך חברת DOD מצליחה להציג מפרטים טכניים משובחים כל כך בזכות העובדה שהיא מפתחת את מוצריה ע"י עובדים מצוינים שמשתלבים בתהליך ייצור קפדני החל משלב הפיתוח ועד אריזת המוצר ושיווקו בכל רחבי העולם.

כדי להבטיח רמת תיעוד מצוינת בכל רגע (ובל נשכח שעל הכביש יכולים דברים לקרות במהירות רבה וללא כל הכנה מוקדמת), חברת DOD מציגה לא רק שילוב של חומרי ייצור איכותיים בכל מצלמה איכותית שלה, אלא גם בקרת איכות מרשימה בכל קנה מידה כדי שהמוצר הסופי יהיה בעל יתרונות מוכחים וישרת נאמנה את הנהג במשך זמן רב ובכל סיטואציה.

 מצלמות לרכב DOD בשירות משטרת ישראל:

קישורים שימושיים : 

יבואן מצלמות DOD