חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החדשנות המדהימה של מצלמות גופרו

5/5 - (1 vote)

gopro hero 4

איכות צילום שקשה לתאר במילים

מכשירים אלקטרוניים שונים מצליחים להציג חדשנות שקשה לעתים לתאר אותה במילים. יפה לראות כיצד גם בעידן שבו יש המון חידושים שמתקבלים לעתים בשלוות נפש מצדם של משתמשים רבים, מצלמות גופרו למשל, הן כאלה שמציגות חדשנות הבאה לידי ביטוי לא רק באפשרויות הפעלה מרתקות אלא כמובן גם באיכות תמונה מדהימה.

אם נדבר על איכות הצילום של דגמים מצוינים נראה כיצד איכות HD בלבד כבר אינה מספקת משתמשים רבים. זאת מאחר ובדיקת מעמיקה של דגמים מובילים כמו מצלמת GoPro Hero 4 המציגה אפשרות ליהנות גם מתמיכה ב-4k לדוגמא. כך מדובר באיכות צילום שבה התמונה חדה הרבה יותר ומספקת מאוד את מי שמציג אותה לחבריו, יש לציין שבדגם בחדש גו פרו 5 הרזולוציה אמורה להיות 8K!

שילוב של טכנולוגיות מתקדמות

הקדמה הטכנולוגית של מצלמות גופרו עושה חיים קלים לכל משתמש רציני. אם נבחן את השילוב של טכנולוגיות חדשניות נראה כיצד אחת מהחשובות שבהן היא טכנולוגיית ה-wi-fi. עבור מי שמחזיק היום בטלפון סלולארי או בטאבלט, טכנולוגיה זו יכולה להיות בעלת ערך רב ושימושית מאוד בלא מעט מקרים בעזרת אביזרים יעודיים למצלמות גופרו.

באמצעות קישור wi-fi מובנה יכול המשתמש במגוון מצלמות גופרו איכותיות לשלוט מרחוק על המצלמה האיכותית שלו ולבצע פעולות בצורה מאוד לא שגרתית ומאוד לא מגבילה (שלא כמו בלא מעט מצלמות אחרות). במצלמות שונות אנו כבר יכולים למצוא את הטכנולוגיה הזו שמאפשרת ניהול ושליטה על המצלמה גם ממרחק מכובד של 5 מטרים.

ניהול מרחוק באמצעות הסלולארי

למכשירי הטלפון הסלולארי יש כבר חלק בלתי נפרד מחיינו. היום אנו רוכשים טלפון חכם לא רק כדי לנהל איתו שיחות, אלא כמובן גם כדי לשחק במשחקים שנתקין עליו, להתעדכן בדיווחים שונים מהרשת, לקבל הנחיות כיוון בעת נהיגה, וכמובן גם לעבוד עם מספר רב של אפליקציות בהתאם לכל צורך או רצון.

לכן הטלפון החכם שלנו משתלב לו עם מצלמות גופרו שרבים מאתנו כל כך אוהבים. אפליקציות ייעודיות והתקנים מתאימים מאפשרים שליטה מצוינת במצלמות איכותיות בזכות העבודה עם הטלפון הנייד. אין ספק שכך אפשר עוד יותר לנצל את היכולות של המצלמה ולהגביר את ההנאה בלא מעט מקומות בהם גולשים, רוכבים וכיו'.