חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נרף הוא ממש לא רובה צעצוע

4.2/5 - (6 votes)

אפשרויות שאף אחד לא ירצה לפספס

זה לא חדש שילדים אוהבים צעצועים ולשחק עם רובי צעצוע. לאורך שנים רבות נמכרים רובי צעצוע שונים בכל רחבי הגלובוס, ואם נחשוב על כך אין הדבר אומר חינוך לאלימות חלילה, אלא אפשרות חכמה ביותר לפרוק אגרסיות מבלי לפגוע באיש, לדמיין ולהבין מה קורה למישהו שיורים בו, ולשחק בצורה חופשית יותר שמעידה כי לא תמיד המשחק חייב להיות עמוק ותובעני מבחינת ידע. אל שלל הרובים היום ברחבי העולם מצטרפים נרף למכירה של רובים איכותיים ומיוחדים. לא לחינם הם נחשבים למיוחדים מאחר ויש להם רמה משלהם וייחוד אמיתי להציע לכל מי שחובב משחקי ירי. היום שחקנים בכל גיל יכולים ליהנות מאיכות גבוהה של מותג מצוין המציע שילוב בין מראה, איכות, חוזק, אמינות, עמידות, שימושיות וחדשנות.

נרף מציגים היום שלל רובי חצים חצי אוטומטים אותם ניתן להפעיל בקלות עם סוללת AA ולירות אפילו עד למרחק של 20 מטרים, רובה מיוחד מסדרת "אן סטרייק עלית" שמגיע עם 6 חצים (וניתן להוסיף לו עוד), אקדח קטן עם כוונת אור אדומה, רובה מיוחד עם טעינה באמצעות האגודל תוך משיכה מטה, ועוד דגמים שכל ילד ישמח לשחק בהם כמה שיותר.

גם לבנות וללוחמים בזומבים

הייחוד של רובי נרף בא לידי ביטוי בעוצמה רבה בזכות נקודה חשובה מאוד. הכוונה היא להתאמה של הרובים לכל סוג של משתמש. אחרי הכול, מי אמר שרק ילדים קטנים אוהבים לשחק ביריות ומי אמר שרק בנים הם אלו שאוהבים לקחת אקדח, רובה, או רובה חצים ולכוון אל מישהו תוך משחק סוער שבו ינצח הצד שלוחם טוב יותר. כדי שכל אחד ייהנה בהתאם למשחקים שהוא אוהב ובהתאם לחברים או החברות שמשחקים עמו, נרף מציעים רובים שונים ומגוונים.

כך יכולות בנות בגילאים שונים לקנות את הנרף רבל חץ וקשת עם עיצוב משגע ואופנתי. צבעיו הם ורוד, סגול ולבן, והוא יכול לירות חצים עד למרחק של 20 מטרים, כשכל חץ מעוצב והוא חלק ממחסנית חצים שניתן לשלוף אותה. בקלות רבה יכול כל אחד לראות עד כמה הרובים של נרף הם הטובים והמיוחדים ביותר. אם דברנו על התאמה לסוגי המשחקים ולרצון של כל משתמש, הרי שחשוב להכיר את הרובים שיכולים להתאים למלחמה בזומבים. כבר שנים רבות מככבים הזומבים בסדרות ובסרטים, ולכן זה לא מפתיע שמישהו ישמח לקנות רובה שיכול לעזור לו לחסל את האיום שהזומבים מציגים.

נרף לילדות

יש גם אפשרויות שדרוג מרתקות

על מנת להבין טוב יותר עד כמה ההנאה שמציעים רובי נרף אינה מוגבלת כלל וכלל, יש להבין כי מדובר על עוד יתרונות של מותג זה. הרובים המצוינים של החברה מאפשרים לכל אחד ליהנות מהם הן ברגעים הראשונים שהוא משתמש בהם לאחר שקנה דגם כזה או אחר, הן לאחר מספר חודשים, והן אפילו לאחר עוד לא מעט זמן.זאת בזכות אפשרויות שדרוג שיכולות לשנות את פני הרובה ולהוסיף לו יכולות שלא היו לו ברגע הקנייה. חשוב להבין עד כמה אפשרויות שדרוג הן דבר חשוב שמונע קנייה של רובה חדש תוך עוד הוצאה כספית. בנוסך, השדרוגים יכולים להפוך את הרובה של נרף לאישי יותר, וע"י כך לספק עוד יותר את שביעות הרצון של כל משתמש.

בין השדרוגים שקיימים היום ניתן למצוא את היכולת להאריך את הרובה, להוסיף לדגמים מסוימים ידית אחיזה, להוסיף כוונת ועוד. התוצאה היא רובה שאיתו ההנאה היא גדולה יותר, וכל משחק הופך להיות כזה שבו השחקן מבין שהוא יכול לנצל את הרובה שלו טוב יותר ובכך להגדיל את הסיכוי שלו לנצח את אלו שמתחרים בו.